מספר טיפים על מלונות מומלצים באיה נאפה

ממלונות מומלצים באיה נאפה ? תכננים חופשה באיה נאפה? חשוב ביותר ליהנות מחופשה מהנה במיוחד במלונות הנפלאים באזור. איה נאפה מציעה שלל פעילויות ואטרקציות רבות אשר יאפשרו לכם ליהנות הנאה מלאה. בכתבה הבאה נביא בפניכם רשימה של מלונות מומלצים באיה נאפה.

מלונות מומלצים באיה נאפה Aktea Beach Village

המלון הנ"ל ממוקם במקום מושלם במיוחד- בנקודה המחברת בין חוף ניסי ובין קייפ גרקוו. מדובר במלון אשר מאפשר לכם ליהנות מגישה ישירה לחוף הים- אין ספק כי עבור אוהבי הים מדובר בבשורה מרגשת ביותר. המלון ממוקם במרחק של 20 דקות דקות הליכה ממרכז העיר ותמצאו באזור שלל מסעדות ובארים.

המלון זכה לדירוג של 4 כוכבים וכולל 148 חדרים בהם תוכלו ליהנות ממזגן, טלוויזיה ומטבח מאובזר בכל האביזרים הדרושים להכנת מאכלים שונים וכן מייבש שיער ופינת ישיבה. אם אתם מגיעים עם ילדים לאזור, הרי תהיה לכם האפשרות ליהנות מחדרים גדולים יותר המתאימים לילדים.

 מלונות מומלצים באיה נאפה

Callisto Holliday Village

מלון זה ממוקם במרחק של 45 דקות משדה התעופה של לרנקה ומאפשר לכם ליהנות הנאה מלאה מהחופשה שלכם באיה נאפה. מיקומו של המלון מאפשר לכם ליהנות ממרכזי קניות רבים להנאתכם. המלון מדורג ברמה של 4 כוכבים ומציע לקהל התיירים נוף מרהיב ביותר ואטרקציות שונות אשר יהפכו את החופשה למושלמת ביותר.

בבואכם למלון, תהיה לכם האפשרות ליהנות מחנייה פרטית, בריכות שחייה , חדרי כושר, סאונה וגם פעילויות הקשורות לספורט מים. במהלך השבוע תוכלו ליהנות מפעילויות ומופעים מיוחדים

המלון המומלץ שלנו באתר בסט איה נאפה הוא מלון אדמס ביץ איה נאפה תוכלו להנות ממגוון רחב פעילות במלון ומבריכה גדולה ומפנת.

מלונות מומלצים באיה נאפה Pavlo Napa Beach Hotel

מלון זה ממוקם במרכז התיירות של איה נאפה ונמצא במרחק של 20 דקות ממרכזה של העיר ונמל התעופה בלרנקה. המלון זכה לדירוג של 4 כוכבים וממוקם סמוך לים. מלון זה כולל 147 חדרים וכולל מספר רב של מתקנים ובין היתר מסעדות, בריכות שחייה , בארים ועוד להנאת התיירים. במלון ניתן למצוא הן פעילויות לקהל מבוגרים והן פעילויות לקהל הילדים.

איך תבחרו את המלון הטוב ביותר

הרשימה אשר מתפרסמת כאן מונה מספר מלונות מומלצים באיה נאפה, אך עולה השאלה כיצד תבחרו את המלון הטוב ביותר מבין המלונות השונים:

התייעצות : בבואכם לבחור מלון מבין המלונות המומלצים באיה נאפה, יש לכם אפשרות להתייעץ עם מטיילים אשר שהו במלון מסוים או אחר. תהיה לכם האפשרות לשוחח עימם על מנת לבחון את ההיצע במטרה לבחור את המלון הטוב ביותר מבין המלונות המוצעים באיה נאפה.

בדיקה של אתר המלון: נוסף על זאת, תהיה לכם האפשרות לבחון את המלון באמצעות כניסה לאתר האינטרנט. כאשר תכנסו לאתר האינטרנט של המלון, תהיה לכם האפשרות לראות את ההיצע, לבחון את החדרים ולראות חוות דעת של תיירים לגבי המלון.

בהתאם לאטרקציות השונות: נוסף על כך, חשוב ביותר לבחור את המלון בהתאם לאטרקציות השונות המוצעות בו.