כתרי זירקוניה יתרונות וחסרונות

כתרי זירקוניה יתרונות וחסרונות החיפוש אחר חומרים עמידים גרם לחיפוש פתרונות אסתטיים מתקדמים ובשנים האחרונות ניתן לראות כי כתרי זירקוניה נחשבים לפיתוח טכנולוגי מתקדם במיוחד אשר מטרתם היא להחליף את הכתרים המסורתיים. בעת הבחירה של כתרי זירקוניה ניתן למנות יתרונות וחסרונות ובכתבה נפרט הן אודות היתרונות והן אודות החסרונות.

כתרי זירקוניה יתרונות וחסרונות כל המידע בנושא

רגע לפני שנתחיל לפרט ממה עשויים כתרי זירקוניה, נסביר ממה הם עשויים- הכתרים עשויים מחומר עמיד בשם זירקוניום.
מדובר בחומר עמיד לתקופה ארוכה בהשוואה לחומרים האחרים. התגלית של החומר הביאה רופאי שיניים רבים לבחור בחומר זה בשל החומר בעל הגוון הלבן המזכיר את גוון השיניים.

מהם היתרונות של כתרי זירקוניה

שיא הטכנולוגיה: בהשוואה לכתרים אחרים, כתרי זירקוניה נחשבים לשיא הטכנולוגיה.
באמצעות לחיצה על כפתור ניתן להתאים ולעצב את הכתרים לכל מטופל ולכל צורה הנדסית כמו למשל שיניים מלאכותיות.

שיתוף פעולה מלא עם המטופלים חשוב מאוד גם בנושא של השתלות שיניים כמובן שהתחום הוא רחב מאוד מ שתלים דנטלים ועד טיפולי שיניים בהרדמה מלאה אובהשתלת שיניים ביום אחד הנקראת גם אול און 4.
המטופלים יכולים לחוות את ההליך של עיצוב השיניים על גבי המסך בשיתוף פעולה מלא עם המעצב, בדיוק כמו שאנשים בוחרים לעצב את הבית שלהם, כך הם בוחרים גם כיצד לעצב את השיניים שלהם. המערכת של הכתרים מאפשרת שחזור של שיניים בהתאם להזמנה אישית תוך יכולת להתייעץ עם רופא השיניים במרפאה.

אסתטיקה: נוסף על זאת, כדאי להתייחס לפן האסתטי.
הכתרים עשויים באמצעות תוכנת מחשב המאפשרת לכל אחד להגיע לדיוק ושלמות. אם תמיד חלמתם על שיניים מושלמות, הרי תוכלו להגשים את החלום.

תחושת נוחות: יתרה מכך, הבחירה בכתרים מאפשרת לכם להרגיש בטוחים ונינוחים יותר בהשוואה לכתרים אחרים.
הכתרים נחשבים למילה האחרונה בתחום רפואת השיניים ומאפשרים למטופלים להרגיש בנוח.

כתרי זירקוניה יתרונות וחסרונות

מהם החסרונות של כתרי זירקוניה

הזכרנו את העובדה כי ישנם לא מעט יתרונות וכמו בדברים אחרים בחיים, יש גם חסרונות.

השתקפות של הצבע: החומר ממנו מבצעים את הכתרים שקוף ולכן התוצאה המתקבלת היא צבע אפור ולא טבעי במיוחד. במקרים מהסוג הזה, כדאי לבצע כתרים הכוללים בסיס של מתכת ובין המתכת והחרסינה להוסיף שכבה בשם אופק- שכבה אשר מטרתה להיראות בעלת גוון טבעי יותר.

חוזקם של הכתרים דועך במהלך השנים: אמנם ציינו כי מדובר בכתרים עמידים, אבל חשוב לציין כי הכתרים עשויים לדעוך במהלך השנים ולאחר תקופה של 5 שנים ניתן לראות את הדעיכה.

איכות לא אחידה: ניתן להבחין בסוגים שונים של כתרים המיוצרים מחברות שונות החל מחברות יפניות ועד חברות גרמניות. כאשר בוחרים בחברה שאיכותה ירודה מטעמי חסכון, הרי הדבר עשוי לפגוע בתוצאה.

שחיקה של שיניים אחרות: במהלך השנים הכתרים שוחקים שיניים אחרות, דבר אשר עשוי להוביל לאיבוד של חומר שן באזור של הלסת הנגדית.

מתלבטים? מוזמנים להתייעץ עם רופא השיניים

במידה וקיימת התלבטות האם לבחור בכתרים הנ"ל, ההמלצה היא להתייעץ עם רופא השיניים תוך בחינת היתרונות והחסרונות על מנת להגיע להחלטה.